Rozrząd wymieniony 3 tys km temu
11.2023r przeprowadzono serwis klimatyzacji wraz z wymianą chłodnicy klimatyzacji, za usługę zapłaciliśmy 1tys zł
Możliwość pozostawienia samochodu w rozliczeniu
Data 1 rejestracji 05.04.2012
Wyposażenie to min.
-Tempomat
-Klimatyzacja
-Elektr. szyby
-Elektr. lusterka
-ABS
-ESP
-Czujnik ciśnienia w kołach
-Poduszki powietrzne
-Centralny zamek, Immobilizer
-Regulacja wysokości fotela i kierownicy
-Wspomaganie – Podłokietniki
-Isofix
-Skrzynia biegów manualna 6-cio biegowa
Możliwość dokupienia dodatkowej gwarancji GetHelp
Gwarancja GetHelp to:
Najlepiej oceniana firma gwarancyjna w Polsce
Najszybszy proces obsługi Klientów i likwidacji awarii
Największa sieć ponad 1500 współpracujących warsztatów
Indywidualny konsultant dostępny 24/7 przez 365 dni w roku
Zyskaj
Całodobową obsługę 24 godziny na dobę
Spokój dzięki szybkiemu holowaniu do warsztatu
Bezpieczeństwo finansowe dzięki darmowym naprawom
Wygodę, którą zapewnia samochód zastępczy na czas naprawy
W zakres gwarancji wchodzi:
Aplikacja mobilna iHelp® – (umożliwiająca całodobowe zgłaszanie awarii 24/7, również w dni wolne)
Szybkie naprawy na drodze – (usterek możliwych do usunięcia w warunkach poza warsztatowych)
Holowanie do warsztatu – (do jednego z ponad 1500 współpracujących warsztatów w całej Polsce)
Naprawy warsztatowe – (pokrycie kosztów diagnozy, zakupu niezbędnych części oraz robocizny)
Silnik (diesel, benzyna, LPG) – (wewnętrzne uszkodzenia silnika np. tłoki, zawory, głowica silnika)
Automatyczna skrzynia biegów – (wszystkie skrzynie automatyczne i półautomatyczne np. DSG)
Manualna skrzynia biegów – (elementy wewnętrzne skrzyni biegów np. koła zębate, wybieraki)
Komputer główny silnika – (usterki elektroniczne jednostki sterującej z programowaniem)
Dyferencjał – (tzw. mechanizm różnicowy wraz z kołami zębatymi oraz łożyskowaniem)
Układ hamulcowy – (bez elementów eksploatacyjnych np. klocków hamulcowych)
Układ chłodzenia – (m.in. chłodnica płynu chłodzącego, wentylator, termostat)
Wał napędowy – (z korpusem, podporą i łożyskiem podporowym)
Most napędowy – (z obudową mostu oraz przekładnią główną)
Turbosprężarka – (wraz z zaworami i nastawnikami turbiny)
Koło zamachowe dwumasowe – (z wieńcem zębatym)
Pompa paliwa – (pompy rotacyjne, wirnikowe, elektryczne)
Półoś napędowa – (półoś z piastą koła, przegubem i łożyskiem)
Układ zapłonowy – (świece, aparat i cewki zapłonowe, stacyjka)
Rozrusznik i alternator – (wewnętrzne uszkodzenia wraz z obudową)
Kolumna kierownicza – (łącznie z wałem z przegubem krzyżakowym)
Przekładnia kierownicza – (maglownicą z wałkami, łożyskami i obudową)
Wspomaganie kierownicy – (z pompą wspomagania, przekładnią i kolumną)
Zawór recyrkulacji spalin EGR – (wewnętrzne uszkodzenia wraz z czujnikiem NOx)
Filtr cząstek stałych DPF/GPF/FAP – (wraz z katalizatorem, obudową i rdzeniem filtra)
+ Samochód zastępczy – (dostępny w 73 punktach w całej Polsce, lokalizacje dostępne na stronie www)